Wij ontvingen burgemeester Nanning Mol bij Amega voor een inspirerend gesprek over ondernemerschap, onze lange historie met de Gemeente Dordrecht, groei en de toekomst van onze regio. We spraken over de ontwikkeling van Amega, onze bedrijfscultuur en het belang van duurzame klantrelaties. Daarnaast stond ook de geplande N3-afsluiting op de agenda.